web analytics
Uygun Krediler

Ziraat Bankası Pos Destek Hattı (Pos Cihazı Sorunları ve Çözümleri!)

Ziraat Bankası Pos Destek Hattı (Pos Cihazı Sorunları ve Çözümleri!)

Ziraat Bankası POS cihazınızda sorun mu var? Yaşadığınız bütün POS sorunları için detaylı bir araştırma yaptık. Yaşanabilecek her türlü sorun için bu sayfa üzerinden çözüm bulabilirsiniz. Sayfamızda Ziraat Pos destek hattı iletişim numaraları ve banka iletişim bilgilerinin yanı sıra POS cihazında oluşan sorunların çözümlerini yazdık.

Yazımızın devamında göreceğiniz çözümlerin yetersiz olması durumunda pos destek hattını (0850 202 35 00) arayabilirsiniz. Pos cihazı sorunlarınız için müşteri hizmetlerini 7/24 arayarak canlı destek alabilirsiniz.

Ziraat POS Destek Hattı İletişim Numarası Nedir?

Yazımızın devamında vermiş olduğumuz çözümlerden sonra yaşanan arıza hala devam ediyorsa, 0850 202 35 00 numaralı Ziraat Bankası müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. POS destek hattı üzerinden cihazınız ile ilgili yaşanan teknik sorunlar veya işlemlerle alakalı detayları bu iletişim numarası üzerinden çözüme kavuşturabilirsiniz.

Cihazınızda teknik bir arıza yaşanıyorsa arızalanan POS cihazının öncelikle şarj kablosunu kontrol etmelisiniz. Şarj kablosunda oluşabilecek temassızlık cihazın arıza vermesine sebep olabilmektedir. İkinci olarak internet bağlantınızı ve telefon hattını kontrol ediniz. İnternet bağlantısının olmaması da cihaz ile ilgili sistemsel sorunlara yol açabilir.

Yaşanan arıza mobil POS cihazı ile ilgiliyse yine öncelikle şarj durumunu kontrol etmelisiniz. Şarj ile ilgili herhangi bir problemin olmadığından eminseniz GSM hattı ile ilgili bir sorun olabilir. GSM hattının çekip çekmediğini kontrol etmelisiniz. Zira bazı konumlarda hattın çekmemesi nedeniyle işlem yapamazsınız. Teknik aksaklıklarla ilgili yapılabilecekler neredeyse bunlarla sınırlıdır. Arızanın devam etmesi durumunda Ziraat POS destek hattı ile iletişim kurmanızı öneririz.

Yeni POS rulosu talebi için cihaz üzerinden talepte bulunabilirsiniz. Yeni rulo talebi için şu tuşlamaları izleyiniz, F1 › İşlemler › Özel İşlemler › Malzeme Talep yolunu izleyerek yeni rulo talebini bankaya iletebilirsiniz. POS cihazında oluşacak problem için destek hattını arayabilirsiniz.

Gün sonu raporu alma işlemi ile ilgili yaşanan arılarda aşağıda belirttiğimiz yolları izlemenizi öneriyoruz.

  1. Sagem Ingenico: F tuşuna basarak 1. iş yeri menüsü 2. gün sonu
  2. Verifone: Alfa tuşu 1. iş yeri menü 2. gün sonu

İade işlemi için öncelikle yetkinizin olup olmadığını bilmeniz gerekiyor. Yetkinizin olup olmadığını işlemler menüsü üzerinden öğrenebilirsiniz. İptal işlemi gün sonundan sonra yapıldığı taktirde kart sahibinin ücreti 1-3 iş günü arasında kartına iade edilmektedir.

Ziraat POS Cihazı Kullanım Kılavuzu

Ziraat Bankası Pos Destek Hattı Yardım Numarası Ekranı
Ziraat Bankası Pos Destek Hattı Yardım Numarası Ekranı

Fiş tekrarı genellikle işlemlerin sonunda alınamayan slip çıktısının alınamamasıdır. Fiş tekrarı için Ziraat POS cihazı üzerinde bulunan F tuşuna basınız. Girmiş olduğunuz fonksiyonlar menüsünden 1. İşyeri Menü bölümüne giriniz. Sonrasında Fiş Ekranı butonuna tıklayınız ve girdiğiniz fiş ekranı bölümünden Son İşlem menüsüne tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.

İade işlemleri, alınan gün sonu raporundan sonra yapıldığı takdirde “Satış iadesi” olarak işlem görmektedir. İşlemler menüsüne giriniz. 7. İade butonuna tıklayınız. Akabinde yapılan satışa ait tarihi girip onay tuşuna basınız. Kartı tekrar cihaza okutunuz. Yapmış olduğunuz satışa ait provizyon numarasını girmeniz istenecektir. Provizyon numarasını yazdıktan sonra yeşil onay tuşuna basınız. Kart sahibinin kart şifresini girmesinden sonra işlem tamamlanmış olacaktır.

POS cihazları hakkında detaylı bilgilere ulaşmak için buraya tıklayarak yardım sayfası üzerinden veya Ziraat POS destek hattı üzerinden 7/24 ulaşabilirsiniz.

Ziraat POS İle İlgili Sıkça Sorulanlar

Hesaba Eksik Geçen İşlemler İçin Ne Yapmalıyım?

Öncelikle gün sonu makbuzunuzu kontrol etmelisiniz. Gün sonu raporunda eksiklik gördüğünüz durumlarda yukarıda vermiş olduğumuz pos destek hattı üzerinden iletişime geçmelisiniz.

Ziraat Bankası POS Cihazlarında Hangi Kart Programları Geçerlidir?

Ziraat POS cihazlarından sadece VISA, Mastercard, Unionpay, MIR ve Troy kart programlarına ait işlemleri yapabilirsiniz.

POS Üzerinden Yapılan Gün Sonu Ne Zaman Hesaba Geçer?

Blokesiz çalışmanız durumunda POS üzerinden yapmış olduğunuz gün sonu işlemleri bir gün sonra hesabınıza geçer. Blokeli çalışmanız durumunda blokenin bitmesinin ardından ertesi gün hesabınız geçmektedir.

Müşteri Alışveriş Yapmaktan Vazgeçti, Ne Yapmalıyım?

Öncelikle POS üzerinde yetkinizin olup olmadığını öğrenmeniz gerekiyor. İşlemler menüsüne giriş yaparak yetkinizin olup olmadığını öğreniniz. İade yetkiniz varsa cihaz üzerinden iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Bu yazı, güncel 04.07.2020 tarihinde tarafından Müşteri Hizmetleri Numaraları kategorisi için yazıldı.

"Ziraat Bankası Pos Destek Hattı (Pos Cihazı Sorunları ve Çözümleri!)" İçin Aşağıdan Soru Sorabilirsiniz.

"Ziraat Bankası Pos Destek Hattı (Pos Cihazı Sorunları ve Çözümleri!)" Yazısı İçin 6 Yorum Yapılmış

  1. irfan karcı dedi ki:

    ****** tc nolu ziraat bankası müşterisiyim yeni iş yeri açtım postu bağlattım ama sizin bankadan gelip kurmalarını bekliyorum tüm evraklarımı şubeye teslim ettim servisin gelmesini bekliyorum.

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      İrfan Bey,

      Müşteri hizmetleri ile görüşün. Yada şube ile görüşün. Malum pandemi sürecinde bir yavaşla söz konusu olabilir.

  2. İsmail KALKAN dedi ki:

    Sayın Yetkili, tüketici kredisi başvurusunda bulunmuştu. Kredi internette onaylanmıştı. Ancak şubeden krediyi almak için sorduğumda emekli maaşımın ziraat bankasında olması gerekir cevabını aldım. Pek böyle bir durum şartı aranıyorsa, neden internet başvurusunda konu hakkında ayrıntılı bilgi verilmiyor veya neden belirterek kredi başvurusu red edilmiyor. Asırılık bir bankacılık tecrübesine sahip bir kamu bankasının bunu yapmaması gerekir, değerlendirilmesini ve geri bilgi verilmesini rica ederim.

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      İsmail Bey, Yapmış olduğunuz başvuru standart ihtiyaç kredisi başvuru olabilir ve bu yüzden onaylanmış olabilir. Söylediğiniz gibi emekli kredilerinde maaş taşıma şartı bulunmaktadır. Detaylar için yine Ziiraat Bankası ile görüşebilir, emekli kredileri hakkındaki detaylara https://www.uygunkrediler.com.tr/en-uygun-emekli-kredisi-hesaplama/ sayfası üzerinden ulaşabilirsiniz.

  3. AYSUN dedi ki:

    POS MAKİNASI KAĞIDA YAZDIRMIYOR

  4. Ahmet dedi ki:

    Ben pos alış veriş yaptim yanlış fiyat girildi sonra iptal erirdim para benim hesabıma iyade edilme di halen