Uygun Krediler

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (Denendi)

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (Denendi)

Bankacılık işlemlerinizi hızlı bir şekilde yapmak için Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine direk bağlanmanız gerekmektedir. Bizde bütün hızlı bağlanma tuşlamalarını sizin için denedik. Ayrıca “Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum.” diyen ziyaretçilerimizin müşteri hizmetleri ile canlı yazışarak konuşabilecekleri sistemi de tanıttık. İşitme engelli banka müşterileri içinde kullanılabilecek bir çok detayı yazımızda bulabilirsiniz.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Nedir?

Güncel ziraat Bankası çağrı merkezi numarası 0850 220 00 00 ve 444 00 00‘dır. Her iki iletişim numarasıyla da müşteri iletişim merkezini arayabilir ve yazımızda bahsettiğimiz yollarla direk bağlanabilirsiniz. Sayfamızda Ziraat Bankası telefon bankacılığı hakkında ki diğer detayları incelemenizi de öneririz. Hala bir internet şubesi kaydınız yoksa Ziraat Bankası internet bankacılığı açma yazımızı incelemenizi öneririz.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Tel No Bağlanma Adımları 2021

Müşteri temsilcisine direk bağlanmak için yukarıda vermiş olduğumuz 0850 220 00 00 ve 444 00 00 numaralarından herhangi birini arayınız. Aramadan önce banka kartınız veya kredi kartınızı hazırlayınız.

  • Devreye giren sesli yanıt sisteminin kaydının bitmesini bekleyiniz.
  • Lütfen yapmak istediğiniz işlemi bir kaç kelime ile söyler misiniz? Örneğin, ekstre borcumu öğrenmek istiyorum diyebilirsiniz.” kaydının bitmesini bekleyiniz.
  • Akabinde “Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum.” yanıtını anlaşılır olarak söyleyiniz.
  • Hangi konuda müşteri temsilcisine bağlanmak istediğiniz sorusuna bağlanma sebebinizi yine sesli ve anlaşılır bir şekilde söyleyin.
  • Talep ettiğiniz işlem türüne göre telefon bankacılığı şifreniz veya kart bilgileriniz istenebilir.
  • Gerekli bilgileri tuşladıktan sonra müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz.

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine tel no ile bağlanma için bu yolu tercih edebilirsiniz. Bu yol ile ilgili herhangi yaşanabilecek bir sorunda aşağıdaki tuşlamaları art arda yaparak bağlanabilirsiniz.

Değerli ziyaretçilerimiz, POS cihazları ile ilgili teknik destek numaraları ve çözümler için Ziraat Bankası Pos Destek sayfasına gidiniz.

BES ile ilgili sorunlarınız veya cayma işlemleri için Ziraat Bankası BES İptali bölümünü ziyaret edebilir ve müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerine Tuşlayarak Bağlanma

Müşteri hizmetleri numarasını arayarak sesli yanıt sisteminin bitmesini bekleyiniz. Sizi tuşlama yapacağınız menüye bağlayacaktır. Menüden 2’yi tuşlayarak bankacılık işlemlerini seçin. Girdiğiniz menü içerisinde 0’ı tuşlayarak diğer bankacılık işlemleri bölümüne geçersiniz. TC kimlik numaranızı tuşlayarak bekleyiniz. İnternet bankacılığı bilgilerinizle mi yoksa kart bilgilerinizle mi devam etmek istediğiniz sorusu sorulur. 2 numarayı tuşlayarak kart numaranızı ve şifresini giriniz. Sonrasında Ziraat müşteri hizmetlerine direk bağlanırsınız. (Kısaca: 2-0-2 tuşlamalarını yapınız.)

İkinci Yol: Müşteri hizmetlerini arayarak yine bant kaydının bitmesini bekleyiniz. İnternet ve mobil bankacılık işlemleri için 4’ü tuşlayınız. Bir kaç saniye bekledikten sonra direkt 0’ı tuşlayınız. İstenen bilgiler girildikten sonra yine müşteri hizmetlerine hızlıca bağlanmış olursunuz.

Ziraat Canlı Sohbet Özelliği ile Müşteri Hizmetleri Anlık Görüşme

Pek çok ziraat bankası müşterisi, internet üzerinden sunulan canlı destek hattını bilmemektedir. Fakat oldukça kullanışlı ve hızlı çözümler sunan bir iletişim kanalıdır. Bu yolu kullanmak için mobil bankacılık müşterisi olmanız gerekmektedir. Hala internet şubesi kullanmıyorsanız, hesap açmak ve canlı sohbet kullanma adımlarını öğrenmek için Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı bölümüne gidiniz.

Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım? Çok basit! Yapmanız gereken internet şubesine giriş yapmak. Sonrasında ana sayfada bulunan sol menünün en altına inin. “Canlı Cevap” butonuna tıklayarak müşteri temsilcisi ile görüşme için bekleyiniz. Bu yöntemi özellikle duyma engelli banka müşterileri kullanabilir.

Banka Müşterisi Olmayanlar İçin Müşteri Temsilcisi

Ziraat Bankası resmi internet sitesine giriş yaptıktan sonra ekranın sağ alt köşesinde duran mesaj ikonuna tıklayın. Ziraat asistana bağlanarak yaşadığınız sorunu yazın.

Ziraat müşteri iletişim merkezi asistanına direk bağlanma ekranı

Bu sistem otomatik olarak yanıt vermektedir. Genellikle web sitesi üzerinde bulamadığınız banka ürünleri için veya basit sorunlar için bu yolu kullanabilirsiniz. Aksi halde yazımızın başında bahsettiğimiz yolları denemeniz gerekmektedir. Sunduğumuz bu yollar ile sorununuzu çözemediğiniz takdirde Ziraat Bankası çalışma saatleri içerisinde şubeye gitmenizi öneririz.

Ziraat Müşteri Hizmetleri Üzerinden Neler Yapabilirsiniz?

Ziraat Bankası müşteri iletişim merkezi üzerinden yapabileceğiniz işlemler sınırlıdır. O yüzden bağlanmadan önce aşağıdaki alandan yapabileceğiniz işlemleri incelemenizi öneririz.

  • Kart işlemleri
  • Bankacılık işlemleri
  • Şifre işlemleri
  • Mobil bankacılık ve internet bankacılığı teknik destek işlemleri
  • OGS & HGS işmeleri
  • Banka ürünleri hakkında bilgi alma

Ziraat Bankası İletişim Bilgileri ve Telefon Numaraları

Resmi İnternet Sitesiziraatbank.com.tr
Pos Destek Hattı0850 202 35 00
Ziraat BES0850 222 97 00
Telefon(0 312) 584 20 00
Genel Müdürlük Adresi:Hacı Bayram Mahallesi Atatürk Bulvarı, No:8 06050 Altındağ / ANKARA ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
Tabloda bankanın genel merkezine ait iletişim bilgileri ve müşteri iletişim merkezi numarası yer almaktadır. Bankanın iletişim formunu da kullanarak şikayet veya isteklerinizi direkt genel merkeze gönderebilirsiniz.

Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi Sorunları

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Nasıl Bağlanılır?

Yazımızda yer verdiğimiz gibi 4’ten fazla yol izleyerek bağlanabilirsiniz. Bu yollar; sesli yanıt sistemi, bağlanma tuşlamaları ve internet sitesi üzerinden canlı destek alarak gerçekleşebilmektedir.

Ziraat Müşteri İletişim Merkezi Numarası Nedir?

Banka iletişim merkezi numaraları 0850 220 00 00 ve 444 00 00‘dur.

Ziraat ATM’si Kartımı Vermedi Ne Yapmalıyım?

İlk olarak yapmanız gereken banka çalışma saatleri içerisinde şubeye gitmektir. Şayet mesai saatleri dışındaysanız müşteri hizmetlerini arayarak durumu kendilerine bildirebilirsiniz.

Ziraat Telefon Bankacılığı Nedir?

Banka müşterilerinin işlemlerini iletişim merkezi üzerinden anında yapabilmeleri işlemidir. Fakat telefon bankacılığı üzerinden yapılan işlemler şube içerisinde yapılabilecek işlemlere oranla azdır.

Şikayet Duyurusunda Bulunmak İçin Ne Yapmam Gerekiyor?

Şube, müşteri temsilcileri veya herhangi bir konu ile alakalı şikayetinizi 0850 220 00 00 numarasını arayarak yapabilirsiniz. Ziraat Bankası internet sitesi üzerinden iletişim formu doldurarak da şikayet formu gönderebilirsiniz.

Ziraat Bankası Tel No Ne Demektir?

Bankaya ait müşteri iletişim merkezinin numarasıdır.

Yurt Dışından Müşteri Temsilcisine Ulaşabilir Miyim?

Evet. Türkiye dışında olan banka müşterileri +90 850 220 00 00 numarasını arayarak dünyanın her yerinden direk bağlanabilirler.

Telefon Bankacılığından EFT Yapabilir Miyim?

Evet. Müşteri hizmetlerine bağlanarak Ziraat Bankası EFT saati içerisinde veya haftanın herhangi bir gününde EFT işlemi yapabilirsiniz.

Bu yazı, güncel 01.01.2021 tarihinde tarafından Müşteri Hizmetleri Numaraları kategorisi için yazıldı.

"Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (Denendi)" İçin Aşağıdan Soru Sorabilirsiniz.

"Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (Denendi)" Yazısı İçin 17 Yorum Yapılmış

  1. Sevim omgun dedi ki:

    Kart şifresi almak istyorum bloke oldu kartim

  2. Kevser Lagerdahl dedi ki:

    Yurt dışı erişimi için İP açılması

  3. yıldız benzer dedi ki:

    iyi aksamlar ben yıldız benzer müşteri hizmetleri ile özel bir konu için görüşmek istiyorum cep 0546 **********

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      Yıldız Hanım,

      Banka müşterisiyseniz yazımızda bahsettiğimiz adımları takip ederek direk bağlanabilirsiniz. İnternet bankacılığı kullanıyorsanız internet şubesine giriş yaparak canlı destek bölümünden yardım alabilirsiniz.

  4. bekir sahbaz dedi ki:

    Merhaba benim şifrem bloke olmuş bloke kaldırılması.

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      Bekir Bey internet şubesi şifrenizi mi unuttunuz?

  5. Ümmü Sebzeci dedi ki:

    Kartima yeni şifre alıp aktif hale getirmek istiyorum ama olmuyor.

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      Merhabalar, sorunuzun yanıtı için Ziraat İnternet Bankacılığı sayfasını incelemenizi öneriyoruz.

  6. Solmaz dedi ki:

    Yurt disinda yasamaya basladim. Telefon numarami degistirmem gerek. Yurt disindan (Ingiltere’den) aradigimda 00448502200000 cagri merkezine ulasamiyorum. Telefon degisikligi yapamadigim icin hesabima giris yapamiyorum. Lutfen yardim eder misiniz? Tesekkur ederim. Saygilarimla

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      Merhabalar,

      Yurt dışından aradığınız zaman +90 850 220 00 00 numarasını aramanız gerekiyor. Özellikle +9’lu olarak aramanız gerekiyor. Yukarıda vermiş olduğunuz numara müşteri hizmetlerine ait değildir. Türkiye’de telefon numarası güncelleme işlemi şubeler üzeerinden yapılabilmektedir. Yurt dışı için uygulanan prosedür hakkında bilgimiz yok. Vermiş olduğumuz numaradan arayıp işleminizi sağladıktan sonra bizlere de buradan bilgi verirseniz seviniriz. Teşekkürler.

  7. Leyla dedi ki:

    Ziraat bankkart indirdim telefonuma sifremi unuttum acilmiyor guncellemeniz gerekiyormus

    1. Cenk İşçiler dedi ki:

      Leyla Hanım,

      Sizin için BankKart uygulamasını indirip denedik herhangi bir problem gözükmüyor. Şifremi unuttum deyince sorunsuz olarak yeni şifre oluşturulabiliyor. Aldığınız hata tam olarak nedir, detay verir misiniz?

  8. BERNA dedi ki:

    KARTIMDAN HARCAMA YAPILMIŞ

    1. Tuğçe Kemer dedi ki:

      Berna Hanım Merhabalar,

      İzniniz ve bilginiz dışında bir harcama yapıldıysa müşteri hizmetlerini arayarak ivedilikle kayıp çalıntı bildirimi yapın.

  9. eren bozaslan dedi ki:

    bankkart gelmeden önce telefon numaramı değiştirdiğim için müşteri no şifre vb bilgileri alamadım atm ye gittiğimde ise eski telefon numarama doğrulama kodu gönderdi telefon numaramı nasıl güncelleyebilirim

    1. Tuğçe Kemer dedi ki:

      Merhaba Eren Bey,
      Telefon numarası güncelleme işlemi şubeler üzerinden yapılabilmektedir. Size en yakın Ziraat şubesine gitmeniz gerekiyor. Teşekkürler.

  10. Metin ABUŞ dedi ki:

    İyi geceler Bank kartım var
    1.Alışveriş yapamıyorum. Yetersiz bakiye olarak cevap alıyorum. Harcama yapamıyorum.
    2. İnternet bankacılığı için defalarca sayfanızdan müracaatımda olumlu cevap alamadım.
    Gereğinin yapılmasını acilen istiyorum. Saygılarımla.