Uygun Krediler

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2021 (Denendi)

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2021 (Denendi)

Öncelikle bilmeniz gerekiyor ki Vodafone müşteri hizmetleri telefon numarası 444’lü değildir. Vodafone hatlar üzerinden aramak için 542’yi, diğer operatörlerden aramak için 0 (542) 542 00 00’ı aramanız gerekiyor. Operatöre bağlanma aşamalarında da ücret kesintisi dakikalarınızdan temine dilmektedir. Ekstra bir ücret kesintisi yansıtılmamaktadır. “Vodafone müşteri hizmetlerine bağlanmıyorum!” diyorsanız aşağıdaki denenmiş yolları inceleyebilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma Adımları 2021 (Denendi)

  • Yukarıda vermiş olduğumuz müşteri hizmetleri telefon numarasını arayınız.
  • Bant kaydını dinledikten sonra aradığınız numarayla işlem yapmak için 1’i tuşlayınız.
  • Yapmak istediğiniz işlemi söyleyin.” anonsu için hiç bir şekilde bir şey söylemeden bekleyiniz.
  • Akabinde sizi otomatik olarak menüye yönlendirecektir. Bu menüden 1′i tuşlayıp yine bir şey söylemeden beklemeye devam ediniz.
  • Sonrasında “Seçiminizi yapabilmeniz için sizi ilgili menüye aktarıyorum.” anonsundan sonra yine 1’i tuşlayınız.
  • Sonrasında 1 ve hemen ardından 6’yı tuşlayarak müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.
  • Aşağıdaki video üzerinden bu işlemi hızlıca izleyebilirsiniz.

Yapmak istediğiniz işlemi söyleyin. Anonsunda “Müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum.” diyerek de bağlanmayı deneyebilirsiniz. Ev interneti hakkındaki görüşmelerinizi Vodafone Evde İnternet Müşteri Hizmetleri bölümüne giderek yapabilirsiniz.

Buradaki Destek Alanlarını da Kullanabilirsiniz

Yukarıda ki müşteri hizmetlerine bağlanma adımlarının haricinde aşağıdaki alternatifleri kullanarak da yardım alabilirsiniz.

Vodafone Twitter Destek: İnternet üzerinde de anında destek alabileceğiniz Vodafone Twitter Destek sayfası bulunmaktadır. Destek hizmeti özel mesaj bölümü ile verilmemektedir. Yardım almak için sorununuzu yazarak @VodafoneTR veya @VodafoneDestek kullanıcılarını etiketlemeniz yeterlidir.

Online Self Servis Hizmeti: Vodafone canlı yardım hizmetlerinden birisi de Self Servis Hizmetidir. Bu hizmetten yararlanmak için Vodafone Online Self Servis’e giriş yapmanız gerekiyor. Akabinde sağ alt bölümde bulunan canlı destek bölümüne tıklayınız. Bu sayede telefonda müşteri hizmetlerine direk bağlanmayı beklemeden işleminizi gerçekleştirmiş olursunuz. Bu hizmeti sadece hafta içi 08:00-17:00 saatleri arasında alabilirsiniz. Self servis şifrenizi almak için S yazıp 7000’e mesaj gönderebilirsiniz.

Sizi Arayalım: İşleminiz acil değilse eğer numaranızı vodafone göndererek sizi aramalarını isteyebilirsiniz. Buradaki Sizi Arayalım bölümünü tıklayarak numaranızı yazmanız yeterlidir.

Faturanız İçin mi Operatöre Direk Bağlanmak İstiyorsunuz?

Faturanızla ilgili yaşadığınız herhangi bir sorun mu var? Bu sorunu müşteri hizmetlerine bağlanmada da çözebilirsiniz. Vodafone yanımda uygulamasından anında bilgileri edinebilirsiniz. Aşağıdaki görsel de görmüş olduğunuz gibi uygulamaya giriş yapınız. Yaşadığınız sorun veya almak istediğiniz bilginin ne ile ilgili olduğunu yazmanız yeterli.

blank

Vodafone yanımda uygulaması üzerinden müşteri hizmetlerine bağlanma işlemini yapmadan bir çok konuda yardım alabilirsiniz. Örnek olarak yaptığımız bu iki işlemde de gerekli bilgileri operatöre bağlanmadan edindik. Vodafone Müşteri hizmetlerine direk bağlanma konusunda hala sorun yaşıyorsanız aşağıdaki bölümden bize sorabilirsiniz. Editörlerimiz en kısa sürede size yardımcı olacaktır.

Mobil Müşteri Hizmetlerine Bağlanma Ücreti Ne Kadar?

Mobil sorunlarınız için müşteri hizmetlerine bağlanma ücreti alınmamaktadır. Tarifenizdeki dakikalardan düşülmektedir. Diğer operatörlerden arayanlar içinde geçerlidir.

Yurtdışından Müşteri Hizmetleri ile Görüşebilir Miyim?

Evet. Yurt dışından arayan kişiler +90 (542) 542 00 00’ı arayarak yukarıdaki tuşlama adımlarını yapabilirler.

Kurumsal Müşteri Hizmetleri 2021 Ücreti Ne Kadar?

Kurumsal müşteri hizmetleri ile görüşmenin fiyatı 46,25 TL’dir. Dakika sınırı olmaksızın tek fiyattır. Faturalı ve faturasız hatlar için geçerlidir.

Bu yazı, güncel 10.12.2020 tarihinde tarafından Müşteri Hizmetleri Numaraları kategorisi için yazıldı.

"Vodafone Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2021 (Denendi)" İçin Aşağıdan Soru Sorabilirsiniz.

"Vodafone Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2021 (Denendi)" Yazısı İçin Hiç Yorum yapılmamış

Bu konu hakkında herhangi bir soru sorulmamış. Yukarıdaki bölümden konu hakkındaki sorularınızı veya görüşünüzü yazabilirsiniz.