Vodafone Evde İnternet Müşteri Hizmetleri 20242 (İletişim ve Bağlanma)
Vodafone evde internet müşteri hizmetleri numarası, şikayet oluşturma, canlı yazışma, müşteri temsilcisine direk bağlanma adımlarını sizler için detaylıca araştırdık.
Sayfamızın sonunda internet bağlantısı problemleriyle ilgili bir takım çözümlerde yer almaktadır. Ayrıca internet hizmetini dondurmak isteyenler için gerekli bilgileri de listeledik. İşte bütün detaylar…
Bu arada güncel Vodafone Ev İnterneti Paketleri sayfasını ziyaret ederek 11 farklı kampanyanın fiyatını inceleyebilirsiniz. Taahhütsüz İnternet sayfasında ise bütün firmaların taahhütsüz internet paketlerini ve fiyatlarını sıraladık.
Vodafone İnternet Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası (YENİ 2024)
İnternet bağlantı problemleri, internet başvuruları veya şikayetler için müşteri hizmetleri ile iletişim kurabilirsiniz. Güncel Vodafone internet müşteri hizmetleri numarası 0 850 542 15 42’dir. Ayrıca 0 850 542 0 542 numarası üzerinden de bütün işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Vodafone müşterisi değilseniz 444 0 542’yi arayabilirsiniz. Vodafone müşterisi olanlar sadece 542’yi tuşlayarak da müşteri hizmetlerini arayabilirler. Yapacağınız arama işleminde uygulanacak ücret kesintisi tarifenizden(dakikalarınızdan) eksilmektedir.
Bunların dışında Vodafone Yanımda uygulamasını indirerek de yardım talebi oluşturabilirsiniz. Uygulamayı edinmek için buradaki Vodafone Yanımda uygulamasını indirebilirsiniz. Size özel kampanyalardan haberdar olmanız adına uygulamayı indirmenizi öneriyoruz.
Vodafone Evde İnternet Şikayet Hattı: Vodafone Net ile ilgili şikayetlerinizi bildirmek için buradaki şikayet ve talep sayfasına gidebilirsiniz. Formu doldurarak şikayetinizi veya talebinizi Vodafone merkezine gönderebilirsiniz.
Vodafone Evde İnternet Müşteri Hizmetlerine Bağlanma
Vodafone İnternet müşteri temsilcisine direk bağlanmak için aşağıdaki tuşlamaları yapabilirsiniz. Birden fazla tuşlama kombinasyonu verdiğimiz için hemen bağlanabilirsiniz. Öncelikle 0 850 542 15 42‘yi arayınız ve akabinde aşağıdaki bağlanma tuşlamalarını sırayla deneyiniz. Ek olarak, bir sonraki başlıkta da temsilci ile online olarak canlı yazışma adımlarını yazdık.
- Arama işleminden sonra sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranızı veya TC kimlik numaranızı tuşlayınız. Akabinde 1’i tuşlayınız. Sonrasında aradığınız numarayla işlem yapmak için 1’i tuşlayınız. Sonrasında6’yı tuşlayınız.
- 542‘yi arayıp gerekli bilgileri girdikten sonra önce 1 tuşuna basınız. Sonrasında 0’a basarak müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.
- Aşağıdaki videoyu izleyerek de bağlanma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Mobil işlemler için bağlanmak istiyorsanız Vodafone müşteri hizmetlerine hemen bağlanma bölümüne geçebilirsiniz.
Müşteri Hizmetleri İle Online Yazışma Yeniliği! (Online Self Servis)
Vodafone Online Self Servis özelliği ile çağrı merkeziyle canlı olarak yazışabilirsiniz. Kullanım adımları hakkında ki bilgiler aşağıdaki gibidir.
- Öncelikle online.vodafone.com.tr adresine giriş yapınız.
- Girişmiş olduğunuz bu sayfada hızlı giriş için sisteme kayıtlı cep telefonu numaranızı yazıp “Devam Et” butonuna tıklayınız.
- Akabinde telefonunuza gelen onay mesajını yazarak giriş yapabilirsiniz.
- Giriş yaptıktan sonra sağ altta bulunan “Canlı Destek” bölümüne tıklayarak yazışmaya başlayabilirsiniz.
Canlı yardım sayfası sadece hafta içleri 08:00-17:00 saatleri arasında kullanılabilmektedir. Resmi tatillerde canlı yardım merkezi aktif değildir. Online Self Servis özelliğini kullanmak tamamen ücretsizdir. Self Servis şifrenizi mesaj yolu ile almak için S yazıp 7000’e mesaj gönderebilirsiniz.
Vodafone Ev İnterneti Dondurma Adımları
Ev internetini dondurmak istiyorum diyorsanız yukarıda vermiş olduğumuz adımlarla Vodafone Net müşteri hizmetlerine bağlanma adımlarını uygulayınız. Fakat dondurma talebinizi bildirmeden önce işlem hakkında bilmeniz gerekenler var.
- 1 yıl içinde en fazla 2 kere internet dondurma işlemi yapabilirsiniz. (Her 180 günde sadece 1 kere dondurabilirsiniz.)
- Tek seferde en fazla 3 ay (90 gün) süreyle dondurabilirsiniz. Akabinde internetiniz otomatik olarak açılır.
- Dondurma işleminde faturanıza ekstra 29 TL yansıtılmaktadır.
- Çağrı merkezi üzerinden veya Vodafone bayilerinden dondurma işlemi yapabilirsiniz.
- Dilerseniz gelecek bir tarihli dondurma talimatı da verebilirsiniz.
Vodafone Net İletişim Bilgileri
Resmi İnternet Sitesi | vodafone.com.tr |
Merkez | Vodafone Plaza Büyükdere Cd. No: 251 Maslak 34398 İstanbul |
Vodafone Merkez Telefon Numarası | +90 212 367 00 00 |
Vodafone Evde İnternet Müşteri Hizmetleri Tel No | 542 ve 0850 542 0 542 |
Vodafone internet müşteri hizmetlerini ararken dakikalarınızdan düşülmektedir.
İnternet kapatma işlemi için bütün faturalarınızın ödenmesi gerekmektedir. Taahhütlü internet kullanıyorsanız cayma bedelini de ödeyerek interneti kapattırabilirsiniz.
Yazımızda belirttiğimiz sayfayı ziyaret ederek şikayet talebinizi Vodafone Merkezine mail olarak gönderebilirsiniz.
Ev internetimi kacak kullanıyorlar acil bulunup yargılanmasını istiyorum
Dünden beri ev internetim yok 0850542**** den arıza kaydı oluşturamıyorum. Bu nasıl bir iştir. Anlamadım. İlgilenen biri yok mu?
Merhaba 4 yoldır vodafeone evde internet kullanıyorum arıza sıkıntım var ılaşaım sağlayamıyorum
Evdeki vodafone net çalışmıyor hiç kimseden destek alamıyorum