Vakıfbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020

Vakıfbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020

Bankacılık işlemlerimizin artık neredeyse tamamını İnternet şubesi üzerinden veya müşteri temsilcisi üzerinden yapmaktayız. Fakat müşteri temsilcisine direk bağlanma konusunda bazen sorunlar yapabilmekteyiz. Özellikle müşteri hizmetlerine direk bağlanamıyorum diyen ziyaretçilerimiz için bu sayfayı hazırladık. Aşağıda bir çok hızlı yol ile Vakıfbank müşteri hizmetleri ile görüme yapabilirsiniz.

Vakıfbank Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanmak İçin Ne Yapılmalı?

Bu konuda yapılabilecek bir çok alternatif bulunmaktadır. Vakıfbank müşteri hizmetlerine direk bağlanma 2020 tuşlamaları için aşağıdaki adımları inceleyebilirsiniz. Öncelikle 0850 222 0 724 no’lu müşteri iletişim merkezini arayınız. Akabinde bant kaydına göre görüşmek istediğiniz departmanın direk bağlantı tuşlarını aşağıdan görerek tuşlayınız. Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum diyen ziyaretçilerimiz için 2020 güncel 7 bağlanma yolunu yazdık.

Kredi Kartı İşlemleri Menüsünden Bağlanma

Bağlanma 1: Bank kaydına “Kredi kartı işlemleri” için 2’yi tuşlayınız ve giriş yapınız. Girmiş olduğunuz kredi kartı menüsünde 0’ı tuşlayarak direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanırsınız.

Kredi Kartı Menüsünde Ayrıca Şunları Yapabilirsiniz:

  • 2/1/1‘i tuşlayarak kredi kartı Vakıfbank kredi kartları için şifre belirleyebilirsiniz.
  • 2/1/1 menüsünden ise kartlarınız için yeni şifre belirlemesi yapabilmeniz mümkün.
  • 2/2 tuşlamaları ile var olan kredi kartınızın limitini artırabilir veya azaltabilirsiniz.
  • 2/3 yollarını izleyerek ekstre ödemelerine ait güncel bilgilerinizi edinebilirsiniz.
  • 2/4 tuşlama yolunda ise kredi kartı ekstreleriniz ve harcamalarınıza ait bilgilerinizi mail adresine göndermenizi sağlayabilirsiniz.
  • 2/5 Milplus kredi kartları ile alakalı seyahat hizmetleri ve kampanyalar.
  • 2/6 tuşlamaları ile Asistans hizmetleri hakkında bilgiler alabilirsiniz.
  • 2/7 yolunu izleyerek kredi kartınızla alakalı kazandığınız puanları sorgulama veya kart limit bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
  • 2/8 menüsünden kredi kartı başvuru sonucu sorgulama işlemi yapabilirsiniz.
  • 2/0 tuşlamaları Vakıfbank müşteri temsilcisine direk bağlanma gerçekleştirir.

Bankacılık İşlemleri Sebebiyle Hemen Bağlanma Yolu

Bağlanma 2: İkinci bağlanma yolu ise bankacılık işlemleri menüsünden yapılabilmektedir. Bank kaydında söylenen “Bankacılık işlemleri” bölümüne girmek için 3’ü tuşlayın. Sonrasında açılan menüden 0’ı tuşlayarak temsilciye bağlanabilirsiniz. Bu bölümden vadeli veya vadesiz hesabınızla ilgili görüşmeler sağlayabilirsiniz.

Banka İşlemleri Menüsünden Ayrıca Şunları Yapabilirsiniz:

  • 3/1 bölümünden Vakıfbank vadeli veya vadesiz hesaplarınız hakkında detaylı bilgiler edinebilirsiniz.
  • 3/2 menüsünden son yapmış olduğunuz banka işlemlerinizi e-mail adresine gönderebilirsiniz.
  • 3/3 Vakıfbank ihtiyaç kredisi başvurusu yapabilirsiniz.
  • 3/4 tuşlamalarını yaparak hisse senedi işlemleri hakkında detaylı bilgiler edinebilirsiniz.
  • 3/5 Vakıfbank internet şubesi şifrelerinizi değiştirebilir veya yeni şifre belirleyebilirsiniz.
  • 3/0 müşteri temsilcisi ile görüşerek; para gönderme, fatura ödemeleri ve diğer hesap sorunları için görüşme sağlayabilirsiniz.
  • 3/9 Bu tuşlamayı yaptıktan sonra da ana menüye yönlendirilirsiniz.

Şifre ve Kampanyalarla ilgili Müşteri Bağlanma Adımları

Müşteri temsilcisine hemen ve en çok bağlanma seçeneğinin olduğu menüdür. Bu menü oldukça karışık olduğu bağlanma tuşlamalarını dikkatlice takip etmenizi öneriyoruz. Şifre ve kampanyalarla ilgili bağlanma gerçekleştirmek için ana menüden 4’ü tuşlayarak bu menüye giriniz. Akabinde aşağıdaki adımları izleyiniz.

Dikkat: Aşağıdaki tuşlama sıralamalarını Anamenü’den itibaren yapmanız gerekiyor.

  • 4/2/7 ile direk müşteri temsilcisine bağlanırsınız.
  • 4/2/1/2 ana menüden itibaren bu tuşlamaları sırasıyla yaparak müşteri hizmetlerine bağlanıp kredi kartı şifresi belirleme işlemi yapabilirsiniz.
  • 4/2/2/2 tuşlamalarını sırayla tuşlamanız neticesinde müşteri temsilcisine bağlanıp telefon bankacılığı şifresini belirleyebilir veya değiştirebilirsiniz.
  • 4/2/3/2 adımlarını izleyerek de İnternet bankacılığı ile alakalı şifre alma, şifre yenileme, şifremi unuttum gibi işlemleri yapabilirsiniz. Ayrıca aynı bölüme 4/2/3/3 bağlanma yolunu kullanarak da ulaşabilirsiniz.
  • 4/5 adımlarını gerçekleştirmeniz durumunda Vakıfbank POS destek hattı ile iletişime geçersiniz.

Yukarıda listelemiş olduğumuz tuşlama sıralamalarını ana menü üzerinden yaparak ilerleyiniz. Zaten bant kaydında 4. sıradaki işlemlere geldiği zaman “Şifre ve Kampanya Bilgileri” bilgileri diyecektir. Sorunsuz olarak bu yolları izlemeniz halinde hepsi ile direk müşteri iletişim merkezine bağlanabilirsiniz. Bu yollar 2020 yılı için oluşturulmuş güncel adımlardır.

Vakıfbank Müşteri Hizmetleri İle Canlı Sohbet Edebilirsiniz!

Devlete ait bankalar arasında yer alan Vakıfbank’ta Ziraat Bankası müşteri iletişim merkezleri gibi canlı sohbet uygulamasına geçmiştir. Sistem çok basittir. Buradaki canlı destek sayfasına giderek aşağıdaki adımları yapmanız neticesinde müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz. Özellikle banka müşterisi olmayan kişiler “Arama Sonuçları Web sonuçları Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi” sorgulama işlemlerini buradan yapabilirler.

Vakıfbank müşteri hizmetleri ile canlı görüşme ekranı 2020
Vakıfbank müşteri hizmetleri ile canlı görüşme ekranı 2020

Vermiş olduğunuz canlı destek sayfasına giriş yapınca kişisel bilgilerinizi eksiksiz olarak giriniz. Banka müşterilerinin telefon numaralarının sisteme kayıtlı olan numara ile aynı olmasına özen göstermesi gerekmektedir. Ayrıca yapacağınız işlem konusunda sorununuz ne ile alakalı ise onu seçmekte özen gösteriniz. Şunları seçebilirsiniz…

  • Bankomat ve Kredi Kartı Kayıp Çalıntı
  • Kredi Kartı İşlemleri
  • Şifre İşlemleri
  • Hesaplar
  • İnternet / Mobil Bankacılık
  • ATM İşlemleri
  • Kredi Hesaplama
  • Kredi Kartı Başvurusu
  • Para Transferleri
  • Kredi Kartı Başvuru Sorgulama işlemlerinden sizin için en uygun olanını seçmelisiniz.

Akabinde diğer bilgilerinizi eksiksiz ve yanlışsız olarak girerek, görüşme başlat butonuna tıklayarak bekleyiniz. Beklemenin ardından müşteri temsilcisi sohbete katılacaktır. Bu şekilde işlemlerinizi yazarak aktarabilirsiniz. Vakıfbank müşteri temsilcisine direk bağlanma 2020 alternatifleri içerisinde en çok tavsiye ettiğimiz yol budur.

Vakıfbank Müşteri İletişim Merkezi Soruları

Müşteri Hizmetleri Numarası Kaç?

Bankanın müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0 724‘dür.

Telefon Bankacılığı Kullanmak İçin Ne Yapmalıyım?

Vakıfbank telefon bankacılığı kullanmak için bankanın Bireysel Ürün ve Hizmet Paket Sözleşmesini kabul etmiş ve imzalamış olmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı Şifresini Nasıl Belirlerim?

Vermiş olduğumuz müşteri hizmetleri numarası üzerinden işlem yapmak için kredi kartı şifrenizi veya banka kartı şifrenizi kullanmanız yeterlidir.

Müşteri İletişim Merkezine Bağlanarak Hangi İşlemleri Yapabilirim?

Şube üzerinden gerçekleştirebileceğini bir çok işlemi telefon bankacılığı üzerinden de gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı, hesap işlemleri, şifre işlemleri, para gönderme, yatırım ve döviz işlemleri gibi bir çok işlemi yapabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerine Bağlanmak İstiyorum Ama Ücreti Bilmiyorum?

Yapmış olduğunuz direk görüşmeler için ekstra bir ücret ödemezsiniz. Cep telefonu ile yapacağınız aramalarda hattınıza tanımlı dakikalardan kesilmektedir. Ev telefonu ile arama yaparsanız, şehir içi görüşmesi üzerinden ücret kesilmektedir.

Yurt Dışından Bağlanılan Tel No Nedir?

Yurt dışından bankacılık hizmetleri için bağlanmak isteyen banka müşterileri 0090 0850 222 0 724 numarasını tuşlayarak bağlanabilirler.

Tuğçe Kemer tarafından 28.04.2020 tarihinde yazıldı.

"Vakıfbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020" Konusu Hakkında Sorunu Yaz.