Uygun Krediler

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (TTNET)

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (TTNET)

Türk Telekom müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için bir çok yol bulunmaktadır. Bu sayfa üzerinden müşteri hizmetlerine direk bağlanma adımlarına ulaşabilir ve şikayetlerinizi dile getirebileceğiniz detayları bulabilirsiniz.

Bilgilendirme: Yazımızın sonunda bu adımlara ait videoyu izleyebilirsiniz. Ayrıca sorularınızı da yorum bölümünden bizlere gönderebilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri İletişim Numaraları:

  • 444 1 444
  • 500
  • 444 1 500

444 0 375 numaralı müşteri hizmetleri numarasını arayınız. Müşteri hizmetleriyle görüşme sağlamak için 2-1-6 numaralı tuşlamaları uygulayın. Bu tuşlama yolu ile bağlanamazsanız aşağıdaki diğer yolları denemelisiniz. Ayrıca verdiğimiz tuşlama sıralamalarını uygularken kesinlikle art arda hızlı bir şekilde tuşlama yapmayınız. Her tuşlamadan sonra yönlendirildiğiniz menünün açılmasını bekleyin ve sonra yeni tuşlamayı yapın.

Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2021

  1. Müşteri iletişim numarasını aradıktan sonra sesli yanıt sistemi menüsünden 2’i tuşlayınız.
  2. Yönlendirildiğiniz menüde bank kaydının bitmesini bekleyiniz.
  3. Bant kaydından sonra hizmet numaranızı veya TC kimlik numaranızı yazın.
  4. Akabinde 2’yi tuşlayınız.
  5. Sonra çıkan bank kaydının bitmesini bekleyin.
  6. Akabinde 6’yı tuşlayarak müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz.

İkinci Bağlanma Yolu:

Yukarıdaki saymış olduğumuz adımları 2. maddeye kadar aynı şekilde yapın. Yani müşteri hizmetlerini arayın 2’yi tuşlayıp kimlik bilgilerinizi girin ve yine bekleyin. Akabinde 3’ü ve sonra yine 3’ü tuşlayın. Bir süre bekledikten sonra müşteri temsilcisine hemen bağlanırsınız. Aşağıdaki video da bağlanma işlemini uygulamalı olarak izleyebilirsiniz.

Üçüncü Bağlanma Alternatifi:

  • Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra ilk önce 1’i tuşlayın.
  • Sonrasında 6’yı tuşlayın.
  • Yönlendirildiğiniz menü üzerinden 0’ı tuşlayın ve girdiğiniz yeni menüde de yine 0’ı tuşlayarak temsilci ile görüşme sağlayabilirsiniz.

Diğer Hızlı ve Kolay Bağlanma Yolları

  • Vermiş olduğumuz numarayı aradıktan sonra sırasıyla 2›1›0 tuşlamalarını yapın.
  • Bir diğer bağlanma yolu ise bant kaydının ardından 6›0‘ı tuşlayarak bağlanabilirsiniz.

Ev internetinizden memnun değilseniz Türk Telekom Ev İnterneti Paketlerini inceleyerek yüksek hızlı internete geçiş yapabilirsiniz. Uygun fiyatlarla 11 farklı yüksek hızlı internet kampanyası bulunmaktadır.

Sesli Yanıt Sistemi İle Tuşlama Yapmadan Bağlanın!

Bildiğiniz gibi neredeyse bütün operatör şirketleri ve banka müşteri hizmetleri sesli yanıt sistemine geçmiş durumdalar. Sesli yanıt sistemi ile tuşlama yapmadan müşteri hizmetlerine direkt bir şekilde bağlanabilirsiniz.

  • Mobil hatlar için 9333‘ü
  • Evde internet aboneliğiniz için 0212 707 03 75‘i
  • Ev telefonu işlemleriniz için 0 800 211 93 33‘ü arayınız.
  • Akabinde sesli yanıt sistemini kullanarak “TTNET Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum.” deyin. Akabinde sizi müşteri hizmetlerine bağlayacaktır. Tuşlama yapmadan bağlanma kolaylığını kullanarak zamandan tasarruf edebilirsiniz.

Sosyal Medya Üzerinden Canlı Destek Alabilirsiniz

  • İnternet bağlantınız hakkında yaşadığınız sorunlar için teknik destek almak istiyorsanız Twitter Türk Telekom Destek sayfası üzerinden de şikayetlerini dile getirebilirsiniz. Twitter sayfasından atacağınız tweet’lere anında dönüş sağlanmakta ve sorunun çözümü için sizinle iletişime geçilmektedir.
  • Türk Telekom Facebook sayfasına girerek mesaj atarak da canlı yardım alabilmeniz mümkündür. Telefonda çok beklemek istemiyorum diyorsanız Facebook yolunu deneyebilirsiniz.
  • Hizmet veya ürün şikayetleri hakkında merkez ile iletişime geçmek için Türk Telekom Şikayet sayfasından sorunlarınızı dile getirerek şikayet kaydı oluşturabilirsiniz.
  • İstek veya önerilerinizi burada bulunan istek sayfası üzerinden yazabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri İle Görüme Ücretleri Ne Kadar?

TTNET 444’lü numarayı yurtiçinde aradığınız zaman telefonunuzun standart dakika veya paket aşım ücreti üzerinden fiyatlandırmaya tabi tutulursunuz. Türk Telekom hat sahibiyseniz ve yurt içinden 444 1 500’ü arıyorsanız her yöne veya sabit hatlar için dakika kullanım hakkınız varsa ücretlendirme bu dakikalardan düşülerek yapılır. Şayet hattınızın her yöne dakikası bulunmuyorsa şehir içi sabit hat aramanın dakika fiyatı ile ücretlendirilirsiniz.

Mobil hattınızla 500’ü aramanız durumunda ilk 25 saniyelik bant kaydı için herhangi bir ücret kesintisi olmamaktadır. Bant kaydının sonrasında aramanın takip eden ilk dakikada bitirilmesi durumunda 60 Kuruş kesinti, 1 dakikadan fazla sürmesi durumundaysa görüşme başına 60 Kuruş olarak ücret kesilmektedir.

İlginizi Çekebilecek Kampanyalar:

Bu yazı, güncel 14.12.2020 tarihinde tarafından Müşteri Hizmetleri Numaraları kategorisi için yazıldı.

"Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (TTNET)" İçin Aşağıdan Soru Sorabilirsiniz.

"Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 2021 (TTNET)" Yazısı İçin Hiç Yorum yapılmamış

Bu konu hakkında herhangi bir soru sorulmamış. Yukarıdaki bölümden konu hakkındaki sorularınızı veya görüşünüzü yazabilirsiniz.