ING Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020

ING Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020

ING Bank müşteri hizmetlerine direk bağlanma 2020 adımlarını ve telefon bankacılığı ile ilgili diğer detaylı işlemleri bu sayfa üzerinden inceleyebilirsiniz. Yazımızın devamında müşteri temsilcisine bağlanmadan yapılamayan işlem listelerine de yer verdik.

İNG Bank Müşteri Hizmetleri Numarası Kaçtır?

Bankanın güncel 2020 müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0 600‘dir. 444’lü bir numarası bulunmamaktadır.

ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020

Hızlı ve kolay bir şekilde temsilciye bağlanmak için yukarıda vermiş olduğumuz iletişim merkezi numarasını arayınız. Arama işleminden sonra bant kaydının ardından aşağıdaki 3 farklı bağlanma yolunu deneyebilirsiniz.

  1. Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra bant kaydının bitiminden sonra kişisel bilgilerinizi giriniz. Sonrasında açılan menüden önce 3’ü sonra 0’ı tuşlama yaparak temsilciye bağlanabilirsiniz.
  2. Telefon bankacılığı şifrenizi unuttuysanız 0850 222 0 600 numarasını arayınız ve önce 2’yi sonra 3’ü tuşlayarak müşteri temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz.
  3. Başvuru işlemleri menüsünden kredi kartı başvurusu menüsüne girerek menüden müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

INGO İle Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan Sorununuzu Çözün!

Bankanın web sitesi üzerinde bulunan INGO uygulama sayesinde müşteri hizmetlerine bağlanmadan bütün sorularınızın cevabını alabilirsiniz. Web sitesine giriş yaptıktan sonra sitenin sağ alt bölümünde bulunan INGO butonuna tıklayarak sohbet bölümünü açabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleriyle Canlı Görüşme 2020
Müşteri Hizmetleriyle Canlı Görüşme 2020

ING Bank INGO uygulamasını açtıktan sonra yukarıdaki görselde de görüldüğü üzere “Canlı Destek” yazınız. Canlı sohbete katılmak için gönderilen butona tıklayın ve gerçek müşteri temsilcisinin bağlanmasını bekleyiniz. Bu şekilde müşteri temsilcisine bağlanarak işlemlerinizi anında ve kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Uygulamayı kullanmak için ing.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Temsilciye Bağlanmadan Bu İşlemleri Yapamazsınız!

  1. ING Bank kredi kartı başvurusu; SMS, internet bankacılığı veya banka şubesi üzerinde yapılabilir.
  2. İnternet Şubesi IP kısıtlaması işlemini telefon bankacılığı ile yapmanız için kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak temsilciye bağlanmanız gerekmektedir.
  3. Likit Hesap tanımlama işlemleri içinde bilgilerinizi tuşlayarak müşteri temsilcisine bağlanmanız gerekiyor.
  4. Telefon bankacılığı aracılığıyla likit hesap tanımlayabilmeniz için müşteri temsilcisine bağlanmanız gerekiyor.
Müşteri Hizmetlerini Ararken Ücret Kesiliyor Mu?

Telefon bankacılığını ararken telefonunuzun mevcut dakika kampanyasında düşüş yaşarsınız. Sabit hat ile aradığınız durumlarda normal ücret tarifesi ile görüşme sağlarsınız.

ING Bank İnternet Şubesi Şifremi Unuttum, Nasıl Yenilerim?

Müşteri hizmetleri numarasını arayarak önce 1′ sonrasında 2’yi tuşlayarak şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Telefon Bankacılığıyla Yapılan EFT İşlemlerinde Ücret Kesilir Mi?

Telefon bankacılığı üzerinden yapılan EFT işlemleri için kesilen tutar oldukça yüksektir. EFT işlemlerinde 15 TL ile 50 TL arasında bir kesinti yapılmaktadır. Güncel EFT saatleri sayfası üzerinden en uygun fiyatla EFT yapabileceğiniz kanalları görebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Üzerinden Kredi Taksitlerini Ödeyebilir Miyim?

Kredi taksitlerinizi hem internet bankacılığı üzerinden hemde müşteri hizmetleri üzerinden ödeyebilirsiniz. Telefon bankacılığı ile ödeme işlemi saat 07:00 il 20:30 arasında yapılabilmektedir.

Cenk İşçiler tarafından 08.07.2020 tarihinde yazıldı.

"ING Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020" Konusu Hakkında Sorunu Yaz.