Halkbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020 (HEMEN)

Halkbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020 (HEMEN)

Halkbank bankacılık işlemlerinizi hemen gerçekleştirmek için müşteri temsilcisine direk bağlanabilirsiniz. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum veya nasıl bağlanabilirim diyorsanız biz sizin için bir kaç yol denedik ve bu yolları sizler için liste halinde yazdık. 6 yol ile müşteri temsilcisine hemen bağlanabilirsiniz. İşte Halkbank müşteri hizmetlerine direk bağlanma adımları…

Halkbank müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0400 ve 444 0 400’dır. Bireysel destek destek kredisi başvuru sonucu öğrenme yazımızdan destek kredisi sorgulama detaylarına ulaşabilirsiniz.

Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanmak İçin Ne Yapmalıyım?

Aşağıda tuşlama yolları ile müşteri temsilcisine ulaşmanın en pratik yollarını bulabilirsiniz. Öncelikle yukarıda vermiş olduğumuz Tel No ile Halkbank çağrı merkezini arayınız.

  1. Bant kaydı ve kişisel bilgilerinizi girdikten sonra 1’i yani Kredi Kartı İşlemleri menüsünü tıklayınız. Sonrasında 0 tuşuna basınız. Kredi kartı ile ilgili sorunlarınız için anında temsilciye bağlanmış olacaksınız.
  2. Bu yolda ise genel bankacılık işlemleri veya teknik destekleri için ana menüden 2’yi yani Bankacılık işlemleri menüsünü tuşlayınız. Sonrasında 0’a basarak yine müşteri hizmetlerine direk bağlanabilirsiniz.
  3. SMS şifre işlemleriniz için ana menüden 3’ü yani “Şifre ve Parala İşlemleri” menüsünü tuşlayınız. Sonrasında yapmanız gereken şey yine 0’ı tuşlamaktır.
  4. İnternet şubesi, SMS veya diğer işlemlerle ilgili teknik destek almak için ana menü üzerinden 4’ü tuşlayınız. Sonrasında 0’ı tuşlayarak müşteri temsilcisine direk bağlanabilirsiniz.
  5. Son olarak ana menüdeyken 6’yı yani “Başvurular” menüsünü tuşlayınız. Bu bölümde de yine 0’ı tuşlayarak müşteri temsilcisine hemen bağlanabilirsiniz.

Bu 5 bağlanma yolunu uygulayabilmeniz için ana menüden olmanız gerekmektedir. Bir diğer bağlanma yolu ise daha pratik ve daha hızlıdır. Şimdi o yola geçelim.

Canlı Sohbet Hizmeti İle Müşteri Hizmetlerine Bağlanma 2020

Türkiye’nin en büyük devlet bankalarından olan Halkbank, canlı sohbet özelliği ile banka müşterisi olsun veya olmasın, herkese anında bilgi sunma ve temsilci ile görüşme hakkı tanıyor. Bunun için chat.halkbank.com.tr adresine gitmeniz yeterlidir. Canlı sohbet sayfasına girdiğiniz zaman sizi aşağıdaki ekran karşılayacaktır.

Halkbank Canlı Sohbet özelliği İle müşteri hizmetlerine direk bağlanın!
Halkbank Canlı Sohbet Özelliği İle Hemen Bağlanın!

Bu ekran üzerinden hangi alanda bağlanmak istediğinizi doğru belirtmeniz gerekiyor. Alacağınızın hizmetin hızlı ve alakalı olması açısından büyük önem taşımaktadır. Hizmet almak istediğiniz departmanı seçerek “Konuşmayı Başlat” butonuna basarak aşağıdaki sayfaya yönlendirilirsiniz.

Canlı sohbetin başlaması için kişisel bilgilerinizin girilmesi gerekmektedir.
Canlı sohbetin başlaması için kişisel bilgilerinizin girilmesi gerekmektedir.

Banka müşterisi olanlar, cep telefonu numarası alanına bankada kayıtlı olan numaralarını yazmalıdır. Müşteri olmayanlar ise şuanda kendi kullandıkları numara ile işlem yapmalıdır. Yukarıdaki bilgiler eksiksiz ve yanlışsız olarak olarak doldurulduktan sonra müşteri temsilcisine direk bağlanabilirsiniz.

Resmi İnternet Sitesihalkbank.com.tr
POS Destek Hattı0 212 365 75 85
Halkbank BES0850 800 44 00
Halkbank KOBİ & Esnaf Bankacılığı0850 222 0 401 veya 444 0 401
Genel Müdürlük(0216) 503 70 70
Genel Müdürlük AdresiBarbaros Mahallesi, Şebboy Sokak No:4/1 34746 Ataşehir / İstanbul
Ayrıca bankaya yapacağınız şikayet veya diğer iletişimler için buradan bir form gönderebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Hakkında Sorulanlar

Müşteri Temsilcisi İle Direk Görüşmek Ücretli Mi?

Cep telefonu ile müşteri iletişim merkezini arıyorsanız her yöne dakikalardan kesinti olmaktadır. Ekstra bir ücret kesilmemektedir. Ev telefonlarından yapacağınız aramalarda ise şehir için konuşma kesintisi uygulanır.

7/24 Bağlanabilir Miyim?

Evet. Halkbank ve diğer bütün bankaların müşteri temsilcilerine günün her saatinde bağlanabilirsiniz. Resmi tatiller de buna dahildir.

Halkbank Diyalog Nedir?

Telefon bankacılığının hızlandırılması adına kurulmuş bir sistemdir. Halkbank Diyalog şifresi de müşteri hizmetlerinden alınabilmektedir.

Cenk İşçiler tarafından 29.04.2020 tarihinde yazıldı.

"Halkbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2020 (HEMEN)" Konusu Hakkında Sorunu Yaz.