Garanti Emeklilik Müşteri Hizmetleri: Bağlanma ve Telefon Numarası
Garanti emeklilik müşteri hizmetleri numarası 444 0 336‘dır. Müşteri iletişim merkezi ile görüşme sağlamak için arayabilirsiniz. Resmi tatiller haricinde hafta içi 08.30 – 17.30 saatleri arasında müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.
Bilgilendirme: Cayma işlemi için müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorsanız Garanti BES İptali sayfasına gidebilirsiniz.
Müşteri Hizmetleri Sesle Yönlendirme Nedir?
Artık müşteri hizmetlerine bağlanmadan sesle yönlendirme kolaylığını kullanabilirsiniz. Bunun için yukarıda yer alan müşteri iletişim merkezi numarasını arayarak işlem yapmak istediğiniz konu hakkında bir kaç kelime söylemek yeterlidir.
Sesle yönlendirme hizmeti sayesinde müşteri temsilcisine bağlanmayı beklemeden işlemlerinizi sistem üzerinden kendiniz çözüme kavuşturabilir veya belirli konular hakkında bilgiler edinebilirsiniz.
Sesle Yönlendirme ile Yapılan İşlemler
- Bireysel Emeklilik: başvuru, cayma(iptal), hesap özetleri, giriş tarihi, ödeme belgesi gönderimleri, Birikim Bilgileri ve daha bir çok konu hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
- Otomatik Katılım Sistemi: Otomatik katılım sözleşmesi ürün bilgileri ve sistem hakkında genel bilgileri edinebilirsiniz.
- Hayat Sigortası: Prim bilgileri, ödeme bilgileri, başlangıç ve bitiş tarihleri hakkında detaylı bilgilendirmelere ulaşabilirsiniz.
- Ödeme Güvencesi Sigortası ve Fax numarası gibi bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Kurum İnternet Sitesi | garantibbvaemeklilik.com.tr |
Merkez Adresi | Mete Cad. No:30 34437 Taksim İstanbul |
E-posta | MusteriHizmetleri@garantibbvaemeklilik.com.tr |
Çağrı Merkezi Tel No | 444 0 336 |
Merkez Telefon Numarası | 0212 334 70 00 |
Faks Numarası | 0212 334 63 00 |
Ödeme aracını degiltirmek istiyorum